gamzedeniztokak sadece kusmak mi yataktan kalkmıyordum sersem gibi olmuştum canım ve ben 7. Haftadan 12. Haftaya kadar kullandım ama gece yatarken içiyordum ilacı pek yan etkisi olmuyordu sadece bi ara lekelenmem çoğalınca günde 2 ye çıkardık ilacı felaketti 3-4 gün hep yattim sadece yattim bulantı baş dönmesi sersemlik hatırlamıyorum hiçbirşey yan etkileri kuvvetli bi ilaç ama geçene kadar bırakma derim gece yatarken içersen yan etkilerini azaltmış olursun