svmeybgl gamzedeniztokak ilaçtan değil belkş gebelikten bulantılarınız . Bende kullandım bu ilaçtan uyku ve yorgunluk dışında birşey yaşamadım
Sedagokkaya Pinar38 Pinar38 doktorumun tavsiyesi öyleydi Canım ☺️Kanama bitene kadar ağız yoluyla al dedi 🙂
Pinar38 Sedagokkaya ya her doktorun düşüncesi farklı işte benim doktorum da kanamam olduğunda fitil olarak yap demişti
zdemKln gamzedeniztokak ağızdan alınca aşırı şekilde mide bulantısı yapar. Ağızdan almayın vajinal yoldan alınız. Doktorun bunu size söylemesi lazımdı.
Znr Benimde kanamamda verilmişti ama doktorum ağız yoluyla alırsam çok yan etkisi olacağını anlattı bu nedenle fitil olarak kullandım , doktora göre değişiyor sanırım 🙄
mehtap28 gamzedeniztokak bende fitil olarak kullandim her gece yatmadan önce doktorunuza danisip bu sekilde kullanabilirsiniz