gamzedeniztokak ben 30 haftalığım hala devam ettiriyor o ilaç bende aşırı baş dönmesi yapıyordu kusma değil ama baya yan etkisi olan bir ilaç doktorum zorlarsa seni fitil olarak kullan dedi muhakkak seninki de önerir eğer etkisini söylersen iki şekilde kullanımı da uygun çünkü bir sıkıntı olmuyor hatta fitil olarak kullanmak çok daha faydalı