momsbaby22 7 yıl oldu evleneli öncesinde dış gebelik ve düşük yaşadım. Artık umudumu kesmiştim. Tedaviler hayal kırıklikları artik gebelik testinde negatif görmek çok yormustu. Son kez tekrar denemek istedim tüp bebeğe geçmeden sonuç aldık çok şükür. Bunda da lekelenmelerim oldu hep düşecekmi acaba dedim. 20 haftalik olduk bakalim korkuyla kaygıyla. Zorlu süreçler Allah herkesin yardımcısı olsun.