momsbaby22 Biz eşimle 4 senedir beraberiz ama evleneli Haziran’da 2 sene olacak. Benim normalde hiç bir problemim yokken düğün zamanı stresten sıkıntılar yaşadım ve evlendikten sonra fark ettim ki; adet düzensizliği yaşadım. Sonra bir cok doktora gittim hepsi de polikistik over dedi ve hepsi de folik asit verdi, Ne kadar hap kullandıysam hiç biri de fayda etmedi, en sonunda kadın doktorla tanıstım canım bahar hocamla, o bana bir hap tavsiye etti ve benim yumurtalıklarımın büyümesine sebep oldu ve 2.5 ay hap kullanımı sonrasın hamile olduğumu öğrendim ve bebeğim babasının doğum gününe sürpriz olarak geldi 🙏🏻 Simdi 10+3 olduk🌸 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın insallah ❤️🙏🏻💐