momsbaby22 Size umut olması adına bende hikayemi paylaşayım.
Evlendikten sonra 3 yıl kadar çocuğumuz olmadı. 3 doktora gittim muayeneler testler derken hiçbir sıkıntı görünmüyordu. O 3 yıl içinde yaptığım testlerin haddi hesabı yok, ama sonuç hep hüsran. Döktüğüm gözyaşlarını Bir Allah bir ben birde eşim bilir. Sonra tekrar doktora gittim, tüm hormonlara bakmak için tahlil istedi, yaptırdım. Prolaktin 30 seviyelerindeydi, doktor gebeliğe engel olacak kadar yüksek değil ama biz yinede testi tekrarlayalım dedi. Bir sonraki testte prolaktin 42 ye yükselmişti. Doktor evet dalgalanma var deyip ilaca başlattı. İlacı kullandığım ay hamile kaldım. Oğlum şuan 5 buçuk yaşında. İkinci bebeğim de 3 ay denedik yine olmayacak diye düşünüp hayit otu tohumunu araştırıp içtim. 15 gün boyunca kullandım ve regl olacağım gün hamile olduğumu öğrendim. Küçük oğlumda şuan 11 aylık. Rabbime çok şükür ikisine de canım feda. Umudunuzu asla yitirmeyin kızlar hiç ummadığınız anda hayal ettiğiniz hayatın içinde buluyorsunuz kendinizi. Rabbim hepinize sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🧡🙏