@“dilos011” olur bahsedeyim Bnde çok araştırmıştm çünkü. Şöyle söylim ben adanalı değilim buraya gelin geldim. Bilmiyorum doktor VS ama ersin beyle ilgili güzel şeyler duymuştum birde 2 tane Kaybım oldu 3.yü riske atmak istemedim ona gittim kontrollerde VS herseyi güzeldi son 2 hafta ya kadar sezeryan olucktm zaten ama doğuma karar verdiğimizde çok detaylı konuşmadık son kontrollmdede ben bile anlamadım bişey çok ayak üstü oldu kasılma var diye öne ckmiştik tarihi öne cktiğimiz tarihden de erken doğum oldu pazartesi olucktı cuma gece yatış yapıldı kasılmam arttığı için hafta sonu olduğu için tek benim doğumum vardı o gün hastanede işde ben gelip benimle ilk biraz konuşmasını sohbetini felan beklyrm öyle olmadı ameliyata girdm o zaman grdm sadece hazırmısın dedi okdr genel anestezi olmuştum uyandıgın andaki agrı çok fena her neyse sonrasında beklyrm işde ersin beyi gelsin ne yenmeli ne yenmemeli VS Bn odaya gecene kdr ersin bey odaya gelip ameliyat iyi gecti diyip gitmiş kontrolle felan da cagırmıyor sonrasında.