dilos011 sondayı uyuşuken takıyolar Bn uyandığımda takılıydı artık şansınıza hangi ebe varsa benimkiler genelleme iyiydi ama çok ilgili degiller mesela benim tecrübesizlğimdi mama saatini takip edemedim sütüm de ilk gün yoktu Çocuk da tutmadı sarılık oldu bir tane ebe vardı Allah var o çok iyiydi sertti ama o çok ilgilendi bnmle çocukla başkada yok yani ha bide agrı kesici felan yapıyolar 4 tane serum takılıyor zaten Bnde üstüne agrı kesici 2 tane dha istemiştim agrım cok fazlaydı ha bide Bi tane ebe vardı kanamayı kontrolle geldiğinde karnımada bastıracaktı oda doluydu misafir pat diye actı örtüyü herkes gördü ve bunu 2 Defa yaptı o an çok agrım oldugu İcin üstüne düşmedim ama şuan görsem hesabını sorarım yani