Glcndrsn Allah razı olsun canım benim evet ilk ay biraz zorluyor çünkü ilk hamilelik olduğu için vücud kavramaya çalışıyor 1 senelik evliyim bende çok şey denedim hamile kalmak için bir adetim gecikti onemsemdim dedim olur şey diye ustlemedim normal diye geciktistirdm neyse eşim dediki sen normal değilsin test yap aldım testi evde yaptm anında çift çizgi gördüm inanamadım hıçkıra hıçkıra evde ağlıyorum 5 dk geçmeden çift çizgiyi gördüm hastaneye gittim hemen kan verdim betam 5643 cıktı o kadar mutlu oldum ki kadın doğumdan randevu alıp hemn gittim keseyi gördüm bebisi gördüm ultrason bakti altan fotoğraf istedim sağolsun verdiler o kadar güzel duygu ki tarifi yok ben kadir gecesi çok ağladım allahım banada nasip et diye meğersem hamileymisim ve hiç anlamadım belirti yaşamadım 5+4 günlük olduğunu öğrendim o gün çok güzel bisey şuan yolun başındayız miniğim ile herşey çok şükür yolunda rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah gerçekten o kadar güzel birşey ki sağlıkla gelsin minikler🙏🌸🤗