Casu Papatya07- ben 170 e aldım tablet testleri (20 adet+6da gebelik). Çubuk testlere baktım bugün 290 😳
Papatya07- Casu hangi sayfadan baktınız Trendyolda 20 +4 gebelik 198 birde Instagramda minnakkurabiyeler sayfası var oda satışı yapılıyor 200 tl idi alacağınız zaman bir bakın isterseniz
Casu Papatya07- bende trendyoldan baktım. 300’e yakındı. Bahsettiğiniz testin linkini atabilir misiniz? Konuşalı +3 daha oldu ve haka silik T çizgidi. Elimdeki testlerde bitmek üzere 😭
Yaprak- Casu benimde silik çıkıyordu bi an tereddütte kaldım daha önceleri hiç böyle silik çıkmıyordu daha belirgindi dünden beri koyulaşmaya başladı canım bugün 11.günüm bende aynı marka kullanıyorum
noble1 Benim son adet tarihim 26nisandıı. 30unda bitti. Ben de bu marka testi kullanıyorum, en geç dün yumurtlama diye hesaplarken bugün pik gördüm. hatta hep silik çıktığı için ben de biraz endişelenmiştim test mi güvenilir değil diye. ama bence hassasiyeti ile alakalı bi sıkıntı yok. Testi kullanmaya devam edin pik göreceksinizdir diye düşünüyorum.
Casu noble1 bugün 13. Günüm, adet takvimine göre yumurtlama gösteriyor. Fakat son 4 gün de silik T çizgisi olarak çıkıyor.
Casu noble1 Nisan 21 de adet oldum. Nisan 26 da adetimin son günüydü. Nisan 27 de ovulasyon testine başladım. O günden bugüne T çizgisi koyu olmadı. Sadece Mayıs 4 de hafif bir belirginlik mevcut T çizgisinde o kadar. Linkler ilk yazıda mevcut. Bu arada düzenli şekilde adet görüyorum. Tabi bazen 3,4 gün sarkabiliyor ama düzenli.
noble1 Casu herkesin yumurtlama dönemi farklı oluyor, kaldı ki bazı aylar yumurtlama olmaması da normal diyorlar. Hiç stres yapmanıza gerek yok, siz testi uygulamaya devam edin. Bugün görürsünüz belki de :) çünkü bir anda koyu çıktı benimki de.
Casu Doktorda yüzde doksan hamile kalırsın demişti. Neden hala yumurtlama göremiyorum anlamıyorum. Bunda da mı stres engel oluyor? AMH 3,22 FSH 9,30 TSH 1,27
noble1 Casu şöyle de bi gerçek var ki bu bir gün ara ile değerlendirmek zaten aslında yeterli olacaktır. bu testi aldım çünkü biz eşimle bazı dönemler başka şehirlerde oluyoruz. yumurtlamayı kaçırıp kaçırmadığımı görmek için aldım. Siz de göremedim diye stres yapmayın akışına bırakın🌸 3-4 aydır deniyoruz demişsiniz daha çok normal bi süre. Sağlıkla gelsin bu ay bebişler inşallah 🙏🏻🌸
Casu 10+9 daha ovulasyon testi yaptım. Fakat T çizgisinde dair bir koyuluk göremedim. Son 9 testimi ekliyorum; https://mutluresim.com/image/nn84iG https://mutluresim.com/image/nn80CC