Sibey02 Kadın doğumdaki testlerimde bir sorun görünmemişti. İş hayatım çok fazla stresli. Bu hamile kalma dönemide ekstra stres olmama sebep oluyor. Folik asit kullanmayıda bırakıyorum artık. Onu kullan bunu ye şuna dikkat et, oldu olucak, derken çok fazla kiloda aldım. Ovulasyon Testlerden de bir şey çıkmadı. 😭 4 - 5 aydır korunmuyor bende.