Casu hayır geçen ay ilk defa kullandım üstelik reglim düzenlidir kürtajdan sonra bile düzenli oldum ovulasyonu kullandığım ay stres yaptım herhalde 5 gün gecikme ile regl oldum o yüzden bu ay pek kullanma niyetim yok innovita markadan memnun kalan çok sonuç alamazsanız ve kullanmak istiyorsan o markayı deneyebilirsiniz