Deletedmom_49 myangelson dualarım da olacaksın hep 🥰 Rabb’im gönlündekinş hayırlı olarak versin canımmm
myangelson Deletedmom_49 ah canım benim ne güzel kalbin yuregin var 🤍🤍 amiiin sana da zamanında sağ salim kucağına almayı nasip etsin minik yaramazını 🤭🤭
Deletedmom_49 myangelson canım dediki doktor değer yüksek ama şu an ilaç falan vermeyeceğm ameliyattan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum o yüzden çarşamba günü tekrar gel kanına tekrar bakalım ona göre hareket ederiz dedi😞
myangelson Servikal yani öyle oluyor genelde aslında çünkü işlem gördüğümüz için normal olarak CRP değeri yükseliyor güçlü antibiyotikler ile desteklemeleri gerekiyor
myangelson Deletedmom_49 dediğim gibi demiş canım ameliyat kaynaklı da yükseliyor çünkü zaten antibiyotik kullandığın için de biraz geçtikten sonra tekrar bakmayı tercih etmiş
Deletedmom_49 myangelson canım ya inşallah düşer yeni bir tedavi ilaç istemiyorum zaten sersem gibi dolanıyorum ilaçlar ağır geliyor bana bünye alışkın değildi 😔
myangelson Deletedmom_49 suyu biraz daha arttırmayı dene çünkü ben suyu 1 litre daha arttirdigimda akıntıda baya azalma oluyordu