myangelson Deletedmom_49 suyu biraz daha arttırmayı dene çünkü ben suyu 1 litre daha arttirdigimda akıntıda baya azalma oluyordu
Deletedmom_49 myangelson doğru diyorsun canım, su içiyorum hemen wc gidiyorum sen de sık sık gidiyor muydun
Deletedmom_50 myangelson canim dun bebise kıyafet felan aldım.birax fazla yürüdüm galiba alt taraf ağrım var ya dün doktora gitmiştim ameliyattan sonra baya toparlanmis rahim demişti
myangelson Deletedmom_49 ben fazla gitmezdim çünkü Haziran - temmuz ayındaydik Diyarbakır’daydik çok aşırı terliyordum ve terle atiyordum o yüzden neredeyse 5 litre su bile yetmiyordu
Deletedmom_49 myangelson maşallah 🥰 ha çocuğun aşağıda olmasınıda dedim hocam döner mi diye o da dedi ki büyüdükçe o hareketlenip döner pozisyon değişir dedi inşallah kafası aşağıdaydı
myangelson Deletedmom_50 doktorun normalde gezip dolasmana fazla ayakta kalmaya birşey demediyse birşey olmaz canım dinlenince geçer
Deletedmom_50 Deletedmom_49 canim.bu arada sanada geçmiş olsun Allah yardımcın olsun inşallah bebisini sağ salim.kucagina alırsın
Deletedmom_50 myangelson canim valla bi sıkıntı yok dedi ameliyat olduğum.doktor da evde yemeğini bile yapabilirsin evin içinde gezebilirsiniz riskli dönemi anlatmışsın demişti yarın serklaj olali 1 ay olacak
myangelson Deletedmom_50 yani doktorlar öyle diyorsa bir sıkıntı yoktur canım seni doktorundan iyi bilecek biri yok sonucta
Deletedmom_50 myangelson valla arada giriyo zaten sürekli degil bebis de yapiyo olabilir çünkü dün baktık gezdik bugün ağrı olduğuna göre
myangelson Deletedmom_50 olabilir canım sen yine de çok fazla ayakta kalmamaya çalış bugün yarın dinlen
Deletedmom_49 Deletedmom_50 inşallah canım inşallah rabb’im kimseye yaşatmasın kendine çok dikkat et sende olur mu💓
Deletedmom_50 myangelson aynen öyle canim zaten hep dinleniyorum da bebeğe kıyafet aldık bebek afabasi felan toplasan 2 saat 3 saat gezmisizdir oda dinlenerek