Deletedmom_49 işlemden dolayı yüksek çıkmış olabilir çünkü rahim onu risk olarak görüyor başlı başına bir enfeksiyon zaten o dikiş ama işlemin yeni olduğu için yüksek bence antibiyotik verir sana belki iğne falan yazılır. Benim mesela enfeksiyondan doğum yaptım demiştim ya kanımda falan yüksek çıkıyordu crp sezaryenden sonra ameliyat geçirdiğim için daha da yükseldi değeri doktor da öyle dedi ameliyat olduğu için değerin yüksek çıkıyor yavaş yavaş düşmeye başlar takip edeceğiz demişti. Dediği gibi de oldu düştü crp antibiyotik de kullandım tabi