myangelson harfi harfiyen aynı şeyleri yaşıyorum şu an yemin ederim sanki bu yazıyı ben yazmışım gibi hissettim bir an benim bebekte aşağıda 😔 dikişlere baktı doktor vajinadan sıkıntı yok her şey yolunda dedi inşAllah sonu da güzel olur ağrılar falan içinde endol’u iç dindirir dedi gerçekten uyumuşum ama ilaçlar artık sersemleştiriyor vitaminleri al, antibiyotikleri al yanına ek başka ilaçlar derken Allah yardımcımız olsun❤️