Yeliz-kan199 Bende bodrumdayım ama henüz yeni öğrendim gebeliği doktorum henüz yok özele gitmek istemiyorum devlette gangi doktor önerirsiniz
Yeliz-kan199 tazemommyy bodrum devlet hastanesinde mi bu doktor ben orda 2 tane doktor var diye biliyordum
Elifbnckk tazemommyy ben asla memnun kalmadım . Suratsizin tekiydi bilmiyorum bana mı lyle ama bebeğim hakkknda bı bilgi bile vermedi hiçbir seu söylemedi 5 dk ultrason da baktı yolladi
tazemommyy Yeliz-kan199 evet bodrum devlet hastanesi Ediz hanım var eşi Onur Şahin var Cenap ve Suat hoca var 4 tane
Yeliz-kan199 tazemommyy Yeliz-kan199 cenap ve suat hocayı biliyorum başka sebeplerden gitmiştim menmun kalmadım asla başka doktor yok sanıyordum öğrendiğim iyi oldu
tazemommyy cakil-97 sabahları tam saat 10 da açılıyor randevu mhrsden 10da girerseniz alabilirsiniz yarım saat olmadan bitiyor randevu
1Mavimavi SenaNabi merhaba bu cuma doğum yaptım Aybala hanım doktorumuz 27.500 ₺ sezaryan oldum ilkide sezaryan olduğu için Suit oda istedik fiyatda değişiklik olmadı suit odanın
yamacinannesi Merhabalarr🥰 bende bodrumdayım 15+1 olduk. Hakkı Sencer hocaya gidiyorum. Çok memnunum.
Henkel89___ Bende bodrumdayim 34+4 haftalik devlet te suat hocaya gidiyorum memmunum ediz hanimda iyi.ama kesinlikle ramdevu alamiyorum sabah erkenden gitsem hasta kayittan alsam cok beklermiyim blmiyorum
Yeliz-kan199 Evet o konuyu bende öğrenmek istiyorum randevu olmadan gitsem normal sıra alsam oluyor mu