Hamile_Teacher ben de Bodrum’da yaşıyorum acıbadem tıp merkezi Meral hanıma gidiyorum çok çok memnunum çok ilgili gezmedigim doktor kalmadı. Cemile alcaya gittim , Ediz karataş şahin e gittim hiçbirinden memnun kalmadım. En memnun kaldığım Meral hanım 20 dakikadan aşağı muayene etmiyor zaten. Çok ilgileniyor çok guleryuzlu . Benim için herşeyden öncelik Güleryüz ilgili olması bebeğim ve benimle ilgilenilmesi aradığımı Meral hanım da buldum ben polis indirimi ile 530 TL ye gidiyorum.. çok memnunum herkese tavsiye ederim…