denizanasiii kız kimse Mustafa Ervatan yazmamış ya o cok iyi doktor izandaydi ama devlete geçmiş 2 sene önce de onda doğum yaptım şimdi 28 haftalık ikinci o kadar güveniyorum ki ona devlette ebeler yaptırıyormus doğum bende onu ücret verip izana çağıracağım öyle bi şansımız varmış galiba arkadaş yaptırmıştı zaten normal düşünüyorum