01bebegim öncelikle Allah kurtarsın canım. Bugün 4. Günüm sezaryen olalı. Epidural oldum,sondayı ameliyathanede uyuşmaya başladıktan sonra taktılar,hiç ağrısını hissetmedim. Doğum kısmını zaten hiç anlamadım,bi baktım kızım koynumdaydı. Tentene temas ile doğum yaptım. Odaya gelince de çok ağrım olmadı,ilk geceyi kolay atlattım. Bunda kesinlikle hastane personelinin ilgisi de şok önemli,her gelen o kadar titizlikle yaptı ki işini. Gece 04.30 gibi sondayı çıkardılar,yine giç hissetmedim. Sonda çıktıktan sonraki ilk 2-3 idrar yaparken az bi acı oldu ama karlanılmayacak gibi değil. Cuma eve çıktık,evde de hareketlerine dikkat edersen çok ağrılı olmuyor.