01bebegim
Öncelikle sağlıklı alın kucağınıza inşaAllah :) sakın korkma , korkulacak birşey değil onu tecrübe ettim. Hemşireler yürütmeye geldiğinde yere bakma düz bak ya da havaya daha kolay yürürsün, bebeğini düşün onun için ayağa kalkmam gerek de daha çabuk iyileşiyorsun. İki gün yataktan kalkmaya zorlanırsın ama üçüncü gün hiçbirşeyin kalmaz inşaAllah :) bu arada bol bol su iç kabız olmamaya dikkat et yaparken dikişler biraz acıyor .