sla_cbn35 durunaz28 amann bebeğim sağlıklı olsun da hiç korkum kalmadı hayırlısı oldun inşaAllah hepimizin hakkında 🤲🏻
Mutluanne68 selinsmother meraba benim de 4 sezeryanim olacak ama doktorlar riskli diyor tuplerimin baglanacagini soyledi sizin doktor ne diyor acaba risk felan varmi
inci_tanesi 01bebegim Sondayi odada taktılar hiç acımadı korkulacak bişey değil anlık oluyor zaten sezeryanda çok kolay oluyor anestezinin etkisi geçince ağrı oluyor olmaması için iğne yapıyorlar serum takılıyor bol bol yürüyün öyle kolay oluyor