Bizde 21+2 deyiz oğluşumla ❤️ detaylıyı cuma günü yaptık herşey yolunda bebekle ilgili. Sadece ben artık çok fazla karnım çıkmamasına rağmen zorluk yaşıyorum. Arada sorada çarpıntım oluyor doktor ritim bozukluğu olabilir kardiyolojiye yönlendirdi. Kaşık ağrım kuyruk sokumu ağrım çok fazla. Çatlak henüz yok şükür