Damlagulll Perinotoloji bölümüne yonlendirildinizmi pazartesi (8mayis)tarihinde randevumuz var .birde ayrıntılı ultrasonumuz var sizler yaptırdınız mi nelere bakildigini neler yapıldığını biliyomusunuz
Novamomy Damlagulll ben yaptırdım çok şükür bebeğin parmaklarından tutun da omurga ,beyin tek tek herseyini sizde görüyorsunuz ve tek tek ölçüm yapılıyor sizde ekrandan görüyorsunuz zaten en güzeli renkli görmek bende perinatoloji uzmanına yaptırdım gitmeden önce tatlı ve meyve suyu içmemi önermişti doktorum öyle de rahat geçti
Mineklc Damlagulll 20 hf olduk bizde oğlumla.Bugün detaylı ultrason vardı Tüm iç organlar ve vücut bütünlüğü inceleniyor yaklaşık olarak 30-40 dk.Bizimkinin pozisyonu çok iyiydi yarım saat sürdü çok heyecanlı bir şey :) 12.haftaya kadar sadece folik asit içtim sonrasında onu bıraktık previt pozitive omega kullanıyorum içinde tüm vitaminler var.Kuyruk sokumu kemiğimde ağrım çok fazla olduğundan ve kramp yaşadığımdan bugün magnezyum yazdı doktorum bizdede durumlar böyle 🥰
Damlagulll Sumeyye-88 bu sene oğlan senesi galiba 🥰🥰🤲 sağlıkla kucağınıza alın hayırlı evlatlar olsunlar inşallah 💕💕💐
Damlagulll Novamomy kesinlikle uyku uyumuyorum neredeyse tamamen bozuldu uyku duzenim sizlerde durum ne?
Damlagulll Deig bizde de ilk üç ay çok rahat geçti ikinco üç ayda mide bulantısı daha fazla oldu ama çok şükür bizde sağlıklıyiz 🥰🥰🤰
Deig Damlagulll benim 9 hafta civariydı sanırım başladı malesef hala da devam o kadar çok geri çıkartıp beslenemedim ki cok şükür bebegim geride degil 😌
Damlagulll Tuubaoz erkek degismez kız hadi neyse bazen farkedilmedigi oluyor ama erkek degismez 🥰 sağlıkla gelsin 💐🤰
Kbst 20+3 üz bizde oğlum olacak 😇 hafiften göbek çıktı harala gürele işe gidip geliyorum şükür şikayetim yok yorgunluktan arada kasık ağrısı oluyor onun dışında hamile gibi değilim haftaya detaylı usg var heyecanlı biraz da endişeliyim🫣 kaç haftada bir kontrole gidiyorsunuz ben perinatolojiye gidiyorm ayda bir çağırıyor çok uzun 🥲
Damlagulll Kbst peki perinotoloji ne tam olarak neye bakılıyor benide doktorum yonlendirdi Antalya eğitim ve araştırma hastanesine gidicem
Kbst Kbst Damlagulll riskli gebeliklere hem anne hem bebeğe bakıyor beni 11. Haftada yönlendirdiler tansiyon ve miyomum olduğu için daha detaylı bakıyor sanırım. Detaylı usg zamanınız geldiyse onları da perinatolojiye yönlendiriyorlar sanırım
262223-- Damlagulll benimde ağırlarim artıyor yatakta pek dönemiyorum artık 😂 göbeğim çıktı baya ondan çatlak oluştu benim karınım 12.hwftada cikamya başlamıştı
Sibelcym 20+6 yiz bizde oğlumuz olucakk :) dün detaylı ultrasona girdik hersey normal sağlıklıyız çok şükür cok guzel cok heyecanliydi gidene kadar cok korktum ama bisey cikarsa diye :) sadece bobrekte biraz idrar varmış oda erkek bebeklerde olabiliyormuş korkulacak bisey yok denildi takip edilecekmiş inşallah bi sorun çıkmaz
Tuubaoz Damlagulll amin hayırlısı binkere erkek dendi 16 haftada öncesinde ve sonrasında göstermedigi söylendi doktorda emin değil yani bi oğlum var hayırlısı sağlıklı olsunda🙏🐥
TheMuhtesem Damlagulll bebeğin iç organları, kalp damar akışı, mide ,mesane ,karaciğer, böbrek, beyin lobları , uzuvları, parmak sayıları, omurga şekli vs , annenin rahim ağzı uzunluğu, rahme giden damarlar ve duruma göre ek kontrol yapabilir
Seyma_erkan27 Damlagulll 22+5 olduk kızımla Çok hareketi dışında bir sorunumuz yok çok şükür kötü günlerimizi geride bıraktık 🤗