Novamomy Elif-d-s yaaa 😍😍😍bayılıyorum benle aynı hafta hatta günde olan hamilelere ☺️sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻
Elif-d-s Novamomy Allahım çok aminnn🤲🤲🤲hepimiz sağasalim kavuşalım miniklermize tahmini doğum tarihi verdi mi doktorunuz acaba bugün detaylıda bana uygulamanın da gösterdiği tarihi söylediler bu durum sizde de aynı mı acaba merak ettim❤️
Anneumut2318 Damlagulll maalesef düşünme gibi bir şansım yok borçlardan dolayı devam etmek zorundayım bebeğim için 🙏
Melomy Damlagulll 19+1 oğlum olcak gyneferon ve monovit kullanıyorum cok şükür gebelik başından beri hiç bir sıkayetim yok ultrasona girmesem hamile olduğuma inanmam 😂🙈
TheMuhtesem 22+1 ,biz de erkek bebiş bekliyoruz 💫 kuyruk sokumu ağrısı var sadece, hamile pilatesine gittim ama kasılmalarımı tetiklediği için doktor spor vs yasakladı
bebislerhakkinda Bzde 20+1 iz erkek anasiyim😄🩵 kimse hamile olduğumu farketmiyor göbeğim yemek yiyince cikiyor biraz.otobuste yer vermiyorlar bu beni zorluyor o yüzden 🤪 eylul ilk haftası doğururum heralde bakalim🥰💖
TheMuhtesem Damlagulll bebeğin iç organları, kalp damar akışı, mide ,mesane ,karaciğer, böbrek, beyin lobları , uzuvları, parmak sayıları, omurga şekli vs , annenin rahim ağzı uzunluğu, rahme giden damarlar ve duruma göre ek kontrol yapabilir
PrensinAnnesi61 Damlagulll Birazcık iş yapınca hemen belim ağrıyor dinlene dinlene yapınca da baya bi süre harcamış oluyorum 🥲 Aşırı yoruldugumda hareket hissedemiyordum ama şimdi hafif yorulup hemen uzandıgım için oğlumun hareketlerini hissedebiliyorum 19+5 iz şuan 🧿 D vitamini, demir ilacı, magnezyum, önlem olarak progestan kullanıyorum. Et yiyememe huyum geliştiğinden sürekli sebze ağırlık yemek yiyorum şimdiye kadar sadece 1 kg aldım 😀 önerilerim de kendinizi çok yormayın yorulduğunuzu hissettiğiniz an hemen bırakıp uzanın, geçince devam edersiniz bebeğimizden önemli değil sonuçta💓 Takviyelerinizi düzenli kullanın ki kansız vitaminsiz kalınca da günlük hayat zorlaşmaya başlıyor 🤕
Novamomy Elif-d-s ortalama 10 Eylül civarı gibi gözüküyor dedi ama olası bebeğe göre değişebilir dedi size ne dediler?
Damlagulll Elif-d-s bizde ayrıntılı ultrasona pazartesi günü (8mayista) gidiyoruz bilmiyorum ☺️bende tüm aklimda kalanlari sorucam