Damlagulll Birazcık iş yapınca hemen belim ağrıyor dinlene dinlene yapınca da baya bi süre harcamış oluyorum 🥲 Aşırı yoruldugumda hareket hissedemiyordum ama şimdi hafif yorulup hemen uzandıgım için oğlumun hareketlerini hissedebiliyorum 19+5 iz şuan 🧿 D vitamini, demir ilacı, magnezyum, önlem olarak progestan kullanıyorum. Et yiyememe huyum geliştiğinden sürekli sebze ağırlık yemek yiyorum şimdiye kadar sadece 1 kg aldım 😀 önerilerim de kendinizi çok yormayın yorulduğunuzu hissettiğiniz an hemen bırakıp uzanın, geçince devam edersiniz bebeğimizden önemli değil sonuçta💓 Takviyelerinizi düzenli kullanın ki kansız vitaminsiz kalınca da günlük hayat zorlaşmaya başlıyor 🤕