dilay_06 hem normal hem sezeryan doğumum oldu korkulacak birşey yok doğumdan korkmayın 😂 ben 3. Bebeği düşünüyorum diyormuşum kfkkf aslında düşünürüm maddi olarak korkum yok ama manevi olarak 3. Çocuğuma yetememekten dolayı korkuyorum yoksa doğum korkutmuyor beni , olanı büyütmek taraftarıyım. Psikoloji olarak erken doğum yaptığım içinde gebeliğimde zor geçti. Tekrar erken doğum riskimde olduğu için biraz da 3. Çocuk rafta yaş itibariyle de bence yeterli 😂 kızlar öyle de böyle de çıkacak günü gelince korkmayın geçiyor hepsi doğum acınızda sancılarınız da hepsi geçiyor hatta bebek kokusunu da özlüyorsunuz ne kadar zorda geçse kolay da geçse geçiyor unutuyorsunuz.