dilay_06 asla kolay bişey düşünmesin hickimse çünkü zor ben kızıma doğum yaparken bidaha çocuk doğurmam dogurursam aptalimdir demiştim şuan 2. Hamileliğim 😂😂 boşuna dememişler cennet annelerin ayağının altında serili diye her zorluğun bir güzelliği var sancıları doğru karşılamak çok önemli ben ilk doğumumu şehir hastanesnde yaptım 6 cm olana kadar yataktn kaldirmadilar sonra baktım böyle olmuyo nst yi çıkarıp aylardır araştırdığım hareketleri sancılar geldikçe yaptım ebe gelip yatma lazım kalkman yasak dedi gel kendin yat çok istiyosan ben sancıları karsilayamiyorum yatarken dedim öyle diyince sesini çıkarmadı bilinçli olun vücudunuzu iyi yönetin ağrılar doğru karşılanırsa herşey daha kolay oluyor rabbim hepimizi sağ Salim bebeklerimize kavuştursun inşallah 🌼