dilay_06 doğum yapmadım ama iki aydan fazladır yatak döşek yatıyorum hayatın tadı tuzu bitti kus kus kus mide bulantısı baş ağrısı ağrılar sızılar yaşıyor muyum neyim belli değil
O yüzden ben keşke artık gelse vakti de doğursam diyorum böyle her Allah’ın günü eziyet içindeyim doğursam belki bir gün sürecek sonra bitecek yeniden bedenimi sağlıklı hissedeceğim yeniden kendim gibi hissedeceğim sürekli hasta gibi olmaktan kurtulacağım diye sabırsızlıkla o günü bekliyorum çetele tutuyorum resmen ama benim daha çok var 😢
Doğumuna az kalanlar ve doğurup kurtulanlar şu ara hayatta en çok sizi kıskanıyorum yalan yok 🤣