dilay_06 ben hiç korkmadım , insan bilmediğinden korkmazmış 😅 ama korkmayın . Ben zor doğum yaptım ama ben bile yaptıysam herkes yapar . Canım tatlıdır . Ben ilgisizlikten dolayı zor doğurdum . 8 cm açılmam varken 4 saat nstde beklettiler . Çok sancı çekmiştim . Ama çabuk doğurdum çatala çıktım , 4 ıkınmada geldi bebeğim . Normal doğum muhteşem bişey . Ertesi gün kalkıyorsunuz . Sezeryandan çok korkuyorum mesela ben . Bir daha olsa bir daha normal doğum isterim . Sancı çekerken bi daha doğurmam diyordum ama 😅 bebeğinizi kucağınıza aldığınızda her şey geçiyor