Kızlar bundan 8ay önce düğün öncesi çok stres yaşadım, sonrasında sudan zehirlendim ve panik atağım bu şekilde başladı.Başta kabullenmedim ama gün geçtikçe anladım ki durulcak gibi değil bişey yapmalıydım ve ben çareyi psikologta buldum.Yaşadığım şeyler tek kalamamak duşa tek girememek evden korkmak eve girmek istememek sürekli çarpıntı terleme üşüme yerinde duramama gibi haller, bunlar başta yaşadıklarım psikoloğa gittikçe düzelmeye başladım bunları aştım her hafta farklı bir durum yaşıyordum ama pes etmedim bunun geçiçi bir durum olduğuna kendimi inandırdım şuan 20+2 haftalık hamileyim hiç bir sorun yaşamadım bu şey tamamen beyinle düşüncelerle alakalı inanın sabah gözüm açılmadan kötü düşünceler kafamın içinde konuşuyordu kendinize inanın psikolog sayesinde ben iyileştim Allah kimseye yaşatmasın bu durumu