Hanımlar bi de çoğu kişi yazmış doğumdan sonra ilacı başlamayı düşünüyorum diye ilaç çözüm değil sadece uyuşturuyor burdan ilaç ismi vermeyecem ama benim ileri seviyedeydi panikatağım günde 2 kere panikatak ilacı 3 tane de sakinleştirici ilaç içmeme rağmen hepinizin yaşadığı hissettiği şeyleri yaşayıp bir de vücudum da uyuşmalar oluyordu çok uzun yazmak istemiyorum emin olun sadece beynimizin bir oyunu bu bunu da yenmek bizim elimizde kendinize güvenin sadece biraz cesaretli olup zorlayın kendinizi