End22 allah yardımcınız olsun, sanırım bu hastalıgında boyutu var. Benim tek kalma vs gibi korkularım yok, sadece oğlumdan sonra 16 ve 20 haftlaık gebelik kaybım var , cuma gnü virden basladı ve cumw günğ 16+0 idim. Sanırsam kendimi hep bu haftaları bi atlatsam die düşünüp şartlandırdım. Cok kötü nefes alamamak ama hep böyle befesz mi
Grciyor bu hastalık, nefes almam düzelmeyecek mi😔😔😔