End22 panik atakmıyım bilmiyorım ama bence öyle, nefes alamama problemi var bende de, kardiyolojiden geldm yeni her hamgi sıkıntı yok, ancak nefesö yetmiyor sanki😔kovid oldugmda da böyle olmustum, ağır atlatmamıstım ama paniğimden sürekli acillerdeydim. Cok mötü bir hastalıkmıs😒😒😒