AyFa1608 yelda_b1 sancın çok mu nst de ? Ciğer geliştirici iğne iste yapsınlar. Ben 4 cm açıklıkla 1 ay gezdim.
yelda_b1 AyFa1608 3 gündür hastanedeym canım serumlar ilaçlar sancım o ilk günden baya az ama bebeğin başı aşağıdaymış, ciğer geliştirici iğne de yapıldı 2 kez
AyFa1608 yelda_b1 iğnenin yapılması iyi olmuş canım. Hmm başı aşağıdaysa evet beklemez galiba minik. Rabbim hayırlısını versin canım. Hayırlı kolay doğumun olsun inşallah. Çok küçük değil bebeğin korkma 🙂
Mamimamimami yelda_b1 birşey olmaz bende 31+4 yoğun kanamayla gittim erken doğum olur dediler ciğer geliştirici vurdular ama 38 oldum su an gelmedi daha durdursunlar biraz daha kalsin iyidir kalsa
yelda_b1 Mamimamimami doktor dedi daha durdurmak için bir şey yapamam ilaç fln çok verildi rahmine zarar verir dedi
Mamimamimami yelda_b1 inşallah durur benim yoğun aktif kanama durdu bı hafta leke tarzında geldi 3-4 gun sonra taburcu etmişti sizin hala çok mu yogun
Nesli8181 yelda_b1 bende öyle doğum yaptım birden dört gün kuvez de kaldı solunum sıkıntısı var diye hiç bisi olmadı Allahını izniyle olmaz korkma sen
Meaculpa Zynpbal_ hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucagina almışsındır bende de 2cm aciklik var 4 gündür yatıyorum antibiyotik başladılar cigerler icin 2 doz asi yapildi 29. hafta 3 gunluk bebeklerim siz kaç günde doğurdunuz?
yelda_b1 Meaculpa canım benmde durdurmaya çalıştılar serumlar iğneler haddi hesabı yok sonunda sezeryana alındım 2 cm di benmde açılmam benm 32 hafta 3 günlük doğdu bebeğim
Meaculpa Eliftal az biraz kanamam oldu ellerim ayaklarim davul gibi şişti tansiyonda 15/10 çıkınca direk yatış verildi.Sonraki gün vajinal kontrolde açıklığı gördü
TugSozTan Merak ettiğim için soruyorum herhangi bir şikayetiniz var mıydı yoksa doktor kendi istediği için mi vajşnaö muayene etti
Meaculpa TugSozTan kanamam olduğu için bakmıştı sonrasında acılmayida görmüş olmalı gün aşırı gelip bakıyor altan kontrolü yapıyor ama oldukça temkinli ve kısacık bakıyor acılmayi artırmamak icin
AyFa1608 yelda_b1 yaa doğurdun mu… Hayırlı olsun geçmiş olsun canım rabbim bağışlasın. Nasıl peki bebeğin şu an