yelda_b1 Kızlarr 2 cm açıklığım var nstye bağlandım doğacak büyük ihtimalle dediler çok korkuyorum inşallah bir şey olmaz bebeğimee çok erkenn sizcw bir sıkıntı çıkar mı
Sulte yelda_b1 kilosu cigerleri iyiyse bi sikinti olmaz insallah hayrlisi canim cok degil aciklik yatarak ilaclarla falan yine 33 34 e gelebilursin diye dusunuyorum gozlem altinda kalip
Mamimamimami yelda_b1 birşey olmaz bende 31+4 yoğun kanamayla gittim erken doğum olur dediler ciğer geliştirici vurdular ama 38 oldum su an gelmedi daha durdursunlar biraz daha kalsin iyidir kalsa
Meeleekk Aynı haftadayız kaç kiloydu bebek iğne yapacaklar bebeğe doğunca ve küvetse kalacak büyük ihtimal Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al inşallah
AyFa1608 yelda_b1 sancın çok mu nst de ? Ciğer geliştirici iğne iste yapsınlar. Ben 4 cm açıklıkla 1 ay gezdim.
Glsh_akts __mom1 yelda_b1 doğum oldu mu ne yaptın peki bende 30. Haftada tansiyondan dolayı Trabzona sevk edildim 32. Haftaya geldim acil sezaryen oldum 1200 gramla bebeğim küvezde
Smia Devlete engellemek için yatış yaparlar takip ederler korkma ama ciğerleri gelistiyse insallah hiç sorun yasamazsiniz