AyFa1608 yelda_b1 yaa doğurdun mu… Hayırlı olsun geçmiş olsun canım rabbim bağışlasın. Nasıl peki bebeğin şu an
yelda_b1 AyFa1608 doğurdum 🥲 teşekkür ederim canım sağol bebeğim bir süre küveste kalıcak haftası küçük olduğu için ama sağlık durumu iyi çok şükür
Dubletombikdoner yelda_b1 olsun sağlıklı olsun da kalsın orada gerçekten çok iyi bakıyorlar. Benim bebeğim de kuveze alınmıştı gerçekten hemşireler kendi evlatları gibi bakıyor rabbimin izni ile bir an önce çıkıp gelecek 😘😍
AyFa1608 yelda_b1 iyi maşallah canım hep iyi olsun. İyi olsun da varsın biraz küvezde kalsın annesi çok güzel bakarlar çabucak toparlanır. İnşallah çok sürmez bağrına basar görürsün eve en kısa zamanda 🥲 hayırlı ömrü olsun hayırlı evlat olsun inşallah 🤲
yelda_b1 Kızlar sezeryan sonrası büyük abdeste çıkmak için neler yapmalıyım bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim ona göre taburcu olucam teşekkürler simdiden 💚
Dubletombikdoner yelda_b1 kayısı hoşafı,suyu elinizde ne varsa birde yürüyebildiğiniz kadar hareket edin. En önemli önemli etkenlerden bir tanesi. Hayırlı uğurlu olsun,rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah😘 Nasıl bebeğin durumu iyidir inşallah?
Meaculpa TugSozTan kanamam olduğu için bakmıştı sonrasında acılmayida görmüş olmalı gün aşırı gelip bakıyor altan kontrolü yapıyor ama oldukça temkinli ve kısacık bakıyor acılmayi artırmamak icin
Glsh_akts __mom1 yelda_b1 doğum oldu mu ne yaptın peki bende 30. Haftada tansiyondan dolayı Trabzona sevk edildim 32. Haftaya geldim acil sezaryen oldum 1200 gramla bebeğim küvezde
yelda_b1 Glsh_akts evet canım pazartesi günü doğumum oldu bende Trabzon’a sevk edildim benm de küveste 1600 gram