PrensesAnnesi_42 Busra-42 çok saol canm simdi selcuklu tiptan çıktım sinirlerimi bozdular ya özel bölümüne giderim dedim ama meram tıpa bi bakiyim
Dilan_ylmz Busra-42 Bende 11 haftalık hamileyim meram tıpa gidiyorum doktorları nasıl doğum zamanı nasıl oluyor kısa bi bilgi verir misiniz merak ediyorum çok fazla
Busra-42 Dilan_ylmz ilk doğumumda orada oldu sezeryan olmustum çok ılgılendıler bu ikinci bebeğimde kontrole doğuma oraya gıdıuorum çok memnun kaldım odada ıkı kışı yatıyor yani herseyde çok memnundum biraz agrısını cektırdıler ama değmişti
Kbrnrkl Dilan_ylmz meram tıpa gittim jule hanıma ama normal doğuma girmiyorlarmış. Verdiğim para alakasını alamadım muayene odasına 3 hastayı birden alıyor hiç bisey anlamadım gittiğimden
Dilan_ylmz Kbrnrkl Ben ilk kazım hocaya gidiyodum ücretli olandan o da aynı sizin dediğiniz gibi kaç hastaya birden bakıyodu cevap bile hızlı hızlı veriyodu verdiği paraya degmiyodu insanin sonra gebe poliklinigine gitmeye başladım ücretsiz olan ama hani doğum nasıl yapıyolar bilmiyorum odaları hep 2 kişilik mi özel oda tutamıyor muyuz onuda Bılmıyorum ben özel oda tutmak isterim şahsen 2 kişi ile rahat edemez insan
Dilan_ylmz Şehir hastanesine gitmeyi istiyorum tek kişilik oda vs var diye ama ben beyşehir’den geliyorum şehir hastanesi daha uzak kalıyo bize meram Tıp daha yakın oluyo bide üniversitesi hastanesi hani iyidir diye düşünüyorum. Bilemiyorum nasıl yol izliycem
Kbrnrkl Dilan_ylmz doğuma ebeler ve öğrenciler giriyormuş canım. O yüzden sevmedim ve gitmicem. Sanırım eski doktorumdan devam. Refika selimoğlu farabi hastanesinde dünyalar iyisi melek 💕
Selcennnn Yeri değil diyeceksiniz belki ama Karatay ve meram civarında kiralık ev arıyoruz kızlar doğumdan önce taşınmak istiyorum bileniniz varsa yardımcı olursaniz cooook sevinirim 😂☺️☺️❣️
SelmaBulut Minau kızım olucak 🌸 Kızılay’a Tuğba hanıma gidiyordum ama değiştirdim Kızılay ersin beye geçtim. Peki siz?
Minau Sizde durumlar nasıl inanılmaz bel bacak ağrıları başladı gece sağım dan soluma döneniyorum resmen 😔
Meervee24 _Didem1 PrensesAnnesi_42 ayy bende fetih cad uzerindeyim celikkayalara yakın oturuyorum uzakmisiz azcık yakın olsaymışiz iyiymiş ☺☺☺
SelmaBulut Asyacan__ kendisi başka hastaneye geçiyormuş ve en sson ki muaniye de hiç memnun kalmadım 2 dk anca ilgilendi pazartesi gel dedi kalbini bile dinletmedi pazartesi için kaşeli kağıt verip randevu verdi gittiğimde 1 Mayıs dolayısıyla izinli olduğunu öğrendim dedim devam etmeye gerek yok direk ersin beyden randevu aldım ve ben 30 hafta boyunca resmen muaniye olmuyormuşum