PrensesAnnesi_42 Meram tıp fakultesıne gıdıyorum ben memnunum canım şehir hastanesinede giden çok ama randevu denk gelmıyo tıpa her gün war Internet’ten bakınca bulursun tavsıye ederım ılk doğumum orada oldu ıkıncı de allah nasıp ederse orada olcak allahın ıznıyle saglıcakla kucagımızw alalım ınsallah