Asyacan__ kendisi başka hastaneye geçiyormuş ve en sson ki muaniye de hiç memnun kalmadım 2 dk anca ilgilendi pazartesi gel dedi kalbini bile dinletmedi pazartesi için kaşeli kağıt verip randevu verdi gittiğimde 1 Mayıs dolayısıyla izinli olduğunu öğrendim dedim devam etmeye gerek yok direk ersin beyden randevu aldım ve ben 30 hafta boyunca resmen muaniye olmuyormuşum