Deletedmom_50 Deletedmom_49 valla benim bebisin eşi öndeymis o yüzden hareket de pek hissedemiyorum öyle şeyler de görmem mümkün değil ultrasonda bebegin eşi ile benim kızcağız yüzünü kapatiyo göstermiyor bile doktor amcası çok uğraştı da banamisin demiyo 🤣🤣🤣
Deletedmom_49 Deletedmom_50 yaaa minik kızçe size sürpriz yapacakkk kendini saklıyor 😄 olsun bizim için çok hareketli olmaması daha iyi gibii ilerde dikişler için yani.
selinbirincisezen Deletedmom_50 ölçümlerine göre değişiyor kuzum ya kiloya çok takılmamak lazım sağlıklılar sonuçta çok şükür 😍detaylıya girdinmi
Deletedmom_49 Deletedmom_50 ben magnezyum kullanmıyorum doktor yazmadı henüz. Sana dediğim gibi süt ve süt ürünlerini her gün tüket hem senin için hem bebeğin gelişimi içinde mükemmel💓
Susu_09 Deletedmom_50 bende 22+2 insanlara göre ne var yatmakta anlamıyorlar yatmaktan yoruluyor insan psikolojisi desen ayrı hele ki kaybin varsa Allah’ım sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin
Deletedmom_50 Susu_09 amin inşallah canım benim yattigimiza kalktığımıza bile laf ediyorlar yürüyüş yap söyle böyle bende isterim diğer hamileler gibi hamilelik geçirmek ama kurban olduğum Rabbım böyle istemiş yapacak bisey yok
Deletedmom_49 Susu_09 ha bide şey diyorlar şümdi keyfini çıkar yatın bebek doğunca yatamayacaksınız! 🤦🏻♀️
Deletedmom_50 Busraa1606 ay vallahi bende ayni canim benim ya Allah hepimize sağlıklı sıhhatli kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah
Deletedmom_50 Deletedmom_49 He bide öyle diyolar canim hem öyle konuşuyorlar hemde öyle tek be işler sağ salim doğsun da biz herseye razıyız valla
Susu_09 Deletedmom_49 Aynen ya sanki şimdi yattigimjz o zmn işimize yarayacak hiç yorulmucsz uykumuz gelmicek
Deletedmom_50 selinbirincisezen Aminn canım kiz benim bebisin ölçümleri bi hafta geriden geliyo doktor sıkıntı olmaz dedi bi hafta geriden hi hafta önden gidebilir dedi onu da kafama takmaya başladım.ya
selinbirincisezen Deletedmom_50 2 haftaya kadar normal ileri geri gidebilir canım böyle şeyleri kafana takıp hem kendini hem bebişi üzme. Bizden etkileniyorlar biliyorsun 😘😘
Deletedmom_50 Mine-1 önemli değil canım rahim ağzı kisaligi olup rahim ağzının dikilmesi erken doğum benzeri olmasın diye
Dusenerler Mine-1 rahim agzinda aniden gelişen açıklık rahim ağzı kısalığı vs gibi durumlarda rahimin ağzına dikiş atıyorlar ki bebek erken doğmasın diye
Deletedmom_50 selinbirincisezen aynen öyle canim benim onu kontrolden bu yana Baya problem yaptım da bida takmam ozmn