meliiisoz Deletedmom_50 bugün sorsan asla diyorum ama bakalım Allah büyük büyük konuşmamak lazım önce karnımdakini sağ sağlim doğuruyumda😂💖
Deletedmom_50 meliiisoz aynen bende hep diyorum Rabbım verirse ilk bebis doğduktan sonra başım gözüm üstüne ama diğer türlü ben ilk bebeğimi kucağıma alayım hasret gidereyim biraz seviyim koklayım inşallah sağlıklı sihatli ikinci ilerde
Deletedmom_50 Deletedmom_49 kızlar birbirimize bol bol dua edelim bebisleri inşallah sağlıklı sihatli kucaklariz ❤❣
Deletedmom_49 Deletedmom_50 valla ben her duam da diyorum benim gibi riskli gebeliği olan herkesi katıyorum dualarıma 🤲🏻 dualarda da yer verelim birbirimize çünkü bizi bizden başkaları gerçekten anlayamaz yaşadıklarımızı vs 💓
Deletedmom_50 Deletedmom_49 aynen öyle vallaha canim çok zorlu surecten geçiyoruz hergun bisey oldumu olacwkmi korkusu hep üstümüzde allahim yardımcımız olsun inşallah
Susu_09 Deletedmom_50 bende 22+2 insanlara göre ne var yatmakta anlamıyorlar yatmaktan yoruluyor insan psikolojisi desen ayrı hele ki kaybin varsa Allah’ım sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin
Deletedmom_49 Deletedmom_50 yok canım kramplarım olmadı henüz ama ben de bebek bir yere toplanıyormuş gibi oldu 1-2 kere sonra yatış pozisyonu değişince düzeldi😌
Totanseyma Deletedmom_50 ben korkuyorum şuanda önce bebeğimizi sağlıkla doğuralım sonra 2. Yi düşünürüz
Deletedmom_50 Totanseyma valla bende korkuyorum canim herkez benim gibi mi diye merak ettim ama hepimiz de aynıyız vallahi
Deletedmom_50 Deletedmom_49 Hım anladim canım benim kramplar başladı valla ya nasıl olacak bilemiyorum özellikle yatakta sağa sola dönemiyorum bacağıma kalcama kramp giriyo
Deletedmom_50 Deletedmom_49 valla benim bebisin eşi öndeymis o yüzden hareket de pek hissedemiyorum öyle şeyler de görmem mümkün değil ultrasonda bebegin eşi ile benim kızcağız yüzünü kapatiyo göstermiyor bile doktor amcası çok uğraştı da banamisin demiyo 🤣🤣🤣
Totanseyma Deletedmom_50 ben eşime diyorum bu son başka yapmam bi tane erken doğumdan ötürü kaybım var
Deletedmom_49 Deletedmom_50 kalsiyum yeteri derecede almıyosan olabilir bak. Süt yoğurt kefir günlük muhakkak tüket bu 3lüyü 💓