Deletedmom_50 Mine-1 önemli değil canım rahim ağzı kisaligi olup rahim ağzının dikilmesi erken doğum benzeri olmasın diye
Deletedmom_50 selinbirincisezen aynen öyle canim benim onu kontrolden bu yana Baya problem yaptım da bida takmam ozmn
Deletedmom_50 selinbirincisezen inşallah ınanirmisin hergun gidip ultrason ile bebeğe bakmak istiyorum riskli olmasa o kadar özlüyorum ve korkuyorum görmeden rahat edemiyorum
selinbirincisezen Deletedmom_50 valla benim imkanım olsa eve cihaz alıcam 🤣🤣 daha dün kontrole gittim 5 hafta sonra gel dedi düşün 5 hafta boyunca ne yapacağım bilmiyorum😂
Deletedmom_50 selinbirincisezen valla bende ayni canim benim ya eşime diyorum bizim avrat korkmasa eve cihaz alacak hergun bakacak diyo telefona bağlanan cihazlar varmis bi merak ediyorum.ki steteskop getirtelim biz en iyisi ❤🤣🤣
selinbirincisezen Deletedmom_50 en son cidden ben de bunu yapacağım ne yapalım 😂😂 heyecanımız büyük hepimizin
Deletedmom_50 selinbirincisezen valla doğru ya sürekli hastaneye gitmek istiyorum eşim.surekli hastaneye gitmeme kiziyo ama yapiyim bebisi çok özlüyorum her kontrol gününe kadar 9 doguruyorum bildiğin 😃🙂
selinbirincisezen Deletedmom_50 oturuyorum da yatıyorum da evde de dolanıyorum çok kasmıyorum kuzum kendimi doktor da rahat ol dedi
Totanseyma Deletedmom_50 ben eşime diyorum bu son başka yapmam bi tane erken doğumdan ötürü kaybım var
Deletedmom_50 Totanseyma Allah yardımcımız olsun inşallah çok zor serklajli gbe olmak benimki historoskobi ameliyatından kaynakl8 olmuş benim benden önce eşim istemiyo sen yattikca benim.psikoljim.bozuluyo diyo artık otrym bende yatmıyorum valla
Deletedmom_50 selinbirincisezen aynen canim bende ayni sekil nasil rahatıma gelirse öyle yapıyorum genelde oturarak rahatım ayaklarımı uzatıp otrym
selinbirincisezen Deletedmom_50 en iyisi güzelce dinlen şu riskli haftaları bi geçelim de sonrası Allah kerim