mineeeee başta ornisid diye bir lanet verdi 3lü ama fitil koyduktan sonra dışarı çıkmış gece felç geçiriyor gibi oldum üç gün boyunca erimemiş çok sıkıntı yaşadım şimdi de gynomax xl al dedi bakim yarın da onu kullanacam strese sokuyor bu ilaçlar beni bebeğe zarar verecek diye de korkuyorum valla psikolojim alt üst oldu