mineeeee ondan iste canım o kasık agrıları. Ben en basından beri kurtulamadım enfeksiyondan. En basından beri kasık agrılarım var. Karnımda ufak kasılmalar oluyo. Aglayarak gittim kaç sefer. Doktor dedi enfeksiyon yukarı tırmanmaya calısıyo ondan agrı yapar.
Bol bol su iç dedi antibiyotik kullandım. Yok banamısın demiyo illet :(