Melissssa mineeeee aynen çok kötü oldum gece fenalaştım hatta dışarı çıkmış o kadar ittirdim içeriye erimemiş
Hnd77 Yasemindemirtas kan tahlili yaptırıyorum sürekli istiyorlar ama idrar tahlili ilk aylard yaptırmıştım. En iyisi bu aralar gidip yaptırayım dimi.
eymenimoglusum Hnd77 sanmiyorum ya bu donemlerde normal bence. Cati agrisida baslamis olabilid yavastan. Acikcasi herseyede cok evhamlanmiyorum
Yasemindemirtas Hnd77 yaptır canım. İdrar cok önemli. Allah korusun erken doguma bilensebep verebiliyo ben ayda 1 kere yaptırıyorum sağlık ocagında. Sonra alıp doktoruma gidiyorum.