Benim de 15. Haftada teşhisim konuldu ama ilaç vs kullanmadım . Sadece ayağının altına yastık koyup bol bol uzan yürüyüşleri yavaş yap dedi . Bu internetten araştırılacak bişey değil sakın araştırma %80 i yukarı çıkıyor demişti detaylı ultrasonda çok az yukarı çıkmış 30 a kadar yolumuz var demişti . Yarın kontrolümüz var bakalım çıkmış mı yukarı. Lekelenmem vs hiç olmadı bebiş de aşşağıda duruyor zaten bazen rahatsız ediyor ama çok abartılacak derecede değil . Korkma bol bol dua et Allah’ın izniyle birşey olmaz bunu yaşayan çok kişi var