Kızlar dün detaylı ultrason a girdim, 23+1 de, bana da doktor plesanta rahim agzında asagıda dedı, bu zmana kadar hıc skıntı yaşamadım kanama vs gibilerinden, doktor dıkkat et ilişki yasak vs dedi , 30 haftaya kadar yukarı cıkabılir dedi, ama dünden beri ıcıme stres gırmis durumda , yukarı cıkması ıcın yapılacak birsey varmı acaba doktor sola donuk yat dedi