Merhaba, 11+4te bana söylendi.Söylediği gün kanamam oldu.Doktor değiştirdim.Progestana başladım.İlişki yasak, kendimi yormamam gerektiği söylendi.Yeni doktorum korkmamam gerektiğini, haftamın küçük olduğunu.Rahim büyüdükçe yukarı çıkabileceğini söyledi.4 gün önce detaylı ultrasonum vardı, şükür çıkmış ☺️