1fatma_nurr aynen öyle oldu önce plastik bisey takıyorlar zaten sonra uzun bi şırınga gibi biseyle rahime sivi gönderiyorlar o plastik şeyi taktıkları için sen şırıngayi falan hissetmiyorsun doktor da çok önemli ben unuversite hastanesinde yaptırdım ve çok memnun kaldım özeldeki doktor gibi beni sakinleştirdi ve acı hissedeceğin zaman ben sana soyliycem dedi sıvıyı gönderirken en fazla bukadsr acı hissediceks9n dedi sadece yanma hissettim sonra iyiki özele gidip okadad para vermedim dedim kendi kendime bak ben yaptıysam herkes yapar emin ol bende panik atak var bide alttan muayeneden bilr korkarım ama bunda korkulacak hicbisey yok